رپورتاژ آگهي چيست
خريد رپرتاژ آگهي يكي از روش هاي بهبود رتبه سئو در دنياي وب سايت ها است، دستور كار به اين صورت است كه وب سايت شما نياز به لينك هايي از سايت هاي ارزشمند، معتبر و قديمي خواهد داشت.
يعني متن هاي قابل كليكي كه وقتي كاربر روي آن ها كليك مي كند وارد صفحه اصلي وب سايت شما و يا لينكي از آن خواهد شد، ضمن اين كه اگر فكر مي كنيد اين روش به سئوي شما آسيب ميزند و نوعي تقلب است بايد بگوييم كه سخت در اشتباه هستيد.
در اين موارد وقتي نويسنده ي وب سايت متن و پستي را منتشر مي كند به معرفي تمام خدمات وب سايت شما خواهد پرداخت و بر اساس اين روش لينك هايي به وب سايت شما خواهد داد.
روشي كه توضيح داده شد باعث مي شود كه بك لينك هايي غيرمستقيم و البته قدرتمند به وب سايت شما ايجاد شود و قطعا مي تواند سئوي سايت شما را در مدت زمان نسبتا كوتاهي دگرگون كند.
نكاتي درباره خريد تبليغات رپورتاژ
اولين موردي كه در مورد خريد رپورتاژ اهميت دارد، وب سايت مورد نظر مي باشد.
بهتر است اگر مي خواهيد براي اولين بار خريد رپورتاژ را تجربه كنيد از سرويس هاي آنلاين كه در قبال سئو به شما خدمات مي دهند اين كار را انجام دهيد.
آن ها متني را براي شما آماده كرده و سپس بر روي وب سايت هاي مختلف منتشر مي كنند. گاه نيز بهتر است سايت هاي برتر و رتبه ي بالا رقمي الكسا و پايين تر را براي خريد بك لينك انتخاب كنيد.
هر چه رتبه بندي و سن سايت بهتر و بالاتر باشد قطعا تاثيرات بيشتري مشاهده خواهيد كرد.
تهيه متن مناسب رپورتاژ شما
هر چه از متن رپورتاژ اختصاصي و بهتري استفاده كنيد هم مخاطبان بيشتري را جذب مي كنيد و هم وب سايت شما بهتر به ديگران معرفي مي شود، مي دانيم كه گوگل نيز دشمن محتواي تكراري است و تا حدي كه مي توانيد متن رپورتاژ خود را به صورت ناب انتخاب كنيد و سعي كنيد از ابتدا خودتان بنويسيد و يا از شركت هاي سئو بخواهيد رپورتاژي مناسب و هماهنگ با سئو براي شما ايجاد كنند.
امروزه نيز بعد ديگري از رپرتاژ را در فضاي اينترنت مشاهده ميكنيم به گونه اي كه يك مقاله در قالب يك پست عادي به يك سايت اضافه ميشود كه درحالت عادي يك مطلب معمولي يا خبري است.
چه تعداد رپورتاژ نياز داريم؟
بهتر است تعداد رپورتاژ هاي وب سايت خود را به صورت مرحله اي افزايش دهيد، از تعداد كم شروع كنيد و بعد از مدتي آن را بيش از پيش كنيد، ضمن اين كه وب سايت ها بهتر است ارتباط موضوعي مناسبي با سايت شما داشته باشند و يا در دسته بندي مربوط به وب سايت شما مطلب رپورتاژ را منتشر كنند.
رپرتاژ آگهي در اصل مقاله اي است كه شما در رسانههاي مختلف آن را منتشر ميكنيد. بهطور حتم در يك مقاله فرصت و مجال بسياري براي داستان گويي، معرفي برند، ايجاد نياز در مخاطب و... داريد. بهتر است آن را به صورت حرفه اي بنويسيد.
منبع:شيك رنك
برچسب: